torsdag 1 juli 2010

Småttingarna har ordet

# 1:
Det är jag som är minst i gänget, men att underskatta mig därför vore helt fel! Jag är snabbast på benen och gillar att klättra på människor som sitter i kattungehagen. Att sitta still framför en kamera har jag inte alls tid med, men jag gjorde ett kort undantag för fotot nedan.


#2:
Min stora upptäckt de senaste dagarna är att man kan hoppa in i den där stora blå lådan och äta upp gruset. Vad ska man annars göra därinne? Och i förrgår visade jag moster Ana hur tuff jag är, när hon fräste åt mig så fräste jag bara tillbaka, så det så!


#3:
Man skulle kunna tro att jag är lite blyg och försiktig, men igår kväll överraskade jag gammelmatte genom att klättra utanpå bolådan och häva mig över kanten och traska runt uppepå locket! Annars tycker jag jättemycket om att gosa!


Man kan väl lugnt säga att vi har fullt upp med att klättra, skutta runt i vår hage eller slåss med varandra. Men efter en stund blir vi jättetrötta, då går vi tillbaka in i bolådan och lägger oss och sover i en hög.

2 kommentarer:

  1. Oj vad roliga de måste vara nu. Förut var de bara söta nu måste de vara oemotståndliga!

    SvaraRadera
  2. Förstår om Ana blev JÄTTERÄDD!! :D

    SvaraRadera