söndag 25 juli 2010

Veckans projekt #3

Att uppdatera bloggen... vilket härmed är gjort!

Kattungarna är 7 veckor idag. I torsdags kom stamtavlorna med posten, och jag har även beställt tid hos veterinären för den första vaccinationen om drygt en vecka. Och om bara fem veckor är bebisarna gamla nog att flytta, vilket känns helt overkligt just nu...

Lite nytagna bilder kommer här:
Ophelia

Ophelia

Miranda

Miranda

Titania (och Miranda i bakgrunden)

Titania. Pälsen är på väg ut igen :)

Svårt med gruppfoton...
Ophelia till vänster, Titania till höger, men Miranda är för upptagen...

... och har inte tid att sitta still.

Till sist ett gäng lite äldre bilder, tagna när småttingarna var 5 veckor gamla. (Foton: Michael Bingmert)
Titania (lite pälslös då) bråkar med Miranda, Ophelia är på väg upp.

Miranda

Tålmodiga mamman Ariel

1 kommentar:

  1. Men JÖSSES vilka sötsnören till bebisar du har hemma! :) Jag surfar runt på lite olika hemsidor då jag och min man börjat fundera på en ny liten familjemedlem, vi har i alla fall kommit så långt att vi är överens om att vi ska ha en liten ragdoll-tjej, men så mycket längre än så har vi inte kommit än. Tack för att du delar med dig av bilder och vardagsbestyr! Ju mer jag läser desto mer inser jag hur perfekt rasen är för oss och vår familj! Vänliga hälsningar // Linda

    SvaraRadera